UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

duminică, 5 octombrie 2008

Florin Călinescu, şi-a anunţat candidatura

Candidatul la Senat în colegiul Piteşti, Florin Călinescu, şi-a anunţat candidatura, oficial, duminică, acţiunea având loc într-un cadru inedit, în crama Vilei "Florica", lângă butoaiele cu celebrul vin de Stefăneşti, în prezenţa presei şi a preşedintelui PNL Argeş, Adrian Miuţescu.
Florin Călinescu
a declarat că este pregătit pentru candidatura în judeţul Argeş, într-un colegiu unde va candida şi preşedintele Senatului, Nicolae Văcăroiu, deoarece are "problema" lui "cu comuniştii" şi atunci o rezolvă "în locul cel mai greu".
"Toată lumea mă prohodea că am venit într-un judeţ roşu şi trebuie să lupt cu nea Nicu. Eu nu mă lupt, pentru că şi eu am o vârstă şi el are o vârstă, iar eu nu împing oameni bătrâni pe scări, pentru că altfel rezolvam campania destul de repede. Nu am evaluat şi nu am văzut niciodată lucrurile aşa, că eu şi Văcăroiu ne luptăm, ba chiar am insistat să candidez pe acest colegiu. Am problema mea cu comuniştii şi atunci o rezolv în locul cel mai greu. Întrucât Ion Iliescu nu a mai candidat şi asta mi-aş fi dorit, adică să candideze pentru a mă întâlni cu el pe potecă, am zis că mă mulţumesc cu domnul Văcăroiu. Cei din Piteşti mi-au zis: «Domnule, vii să te lupţi cu ursul?». Păi dacă Nea Nicu are faţă de urs să mă ierte Dumnezeu", a declarat Florin Călinescu.
Călinescu a mai precizat că singurul contracandidat de luat în seamă este Nicolae Văcăroiu, iar despre fostul ministru al Sănătăţii, Mircea Cinteză, care va candida pentru un loc de senator, tot în colegiul Piteşti, a declarat că, în opinia sa, doctorul Mircea Cinteză este "un doctor de renume mondial şi ... cam, atât".
Florin Călinescu a explicat că a ales să candideze pentru Senat în Colegiul Piteşti întrucât deputaţii i se par ceva de "Coana Leana să fie judecată în Marea Adunare Naţională", în timp ce Senatul este, în opinia lui, "ceva istoric".

"Pe un criteriu foarte simplu. La puţinele lecţii de istorie la care am fost, am descoperit că din Grecia până în Roma antică nu exista Camera Deputaţilor, decât Senatul. Deputaţii mi se par ceva de Coana Leana să fie judecată în Marea Adunare Naţională, mie mi se par de sorginte comunistă. Senatul este ceva istoric, stabil, solid, fundamental într-un stat. Deputaţii vin cu trenul, au gratuităţi, bonuri de masă, şoferi, maşini, sporuri, pensii pe viaţă şi aşa mai departe. De altfel, în România, Senatul este socotit şi Camera Superioară", a declarat Florin Călinescu.

PRELUARE MEDIAFAX