UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

marți, 28 octombrie 2008

Elena Basescu, nu am nevoie de miliardari...


In ziarul CANCAN de ieri a aparut un articol in care se relata ca fiica presedintelui Basescu a fost plecata saptamana trecuta cateva zile la Londra, cu niste apropiati, la ziua "celui mai bun prieten" al ei. Printre cei prezenti era si Rani Adamescu (foto), unul dintre cei mai bogati tineri din Romania, venit ca si Elena singur la Londra. Prieteni ai celor doi au declarat sub conditia anonimatului ca este posibil ca Elena sa-l placa pe Rani, un tip foarte atragator si cu faima de mare cuceritor.
Ieri in jurul pranzului, Elena a sunat, extrem de draguta si binedispusa, sa lamureasca aceasta situatie. Ideea este ca cea mai buna prietena a ei este logodnica sarbatoritului de la Londra - iar acesta este cel mai bun prieten al lui Rani Adamescu. Asa ca, astfel stand lucrurile, e normal ca Elena si Rani sa mai fie vazuti impreuna din moment ce impart aceeasi prieteni, practic avand acelasi anturaj.
"Nu am absolut nicio relatie sentimentala cu Rani Adamescu. Vreau sa infirm categoric faptul ca intre noi ar fi ceva mai mult decat o simpla amicitie, sau mai rau, ca eu sunt cea care-si doreste foarte mult aceasta relatie. Este un simplu amic, si atat. Avem insa anturaj comun, persoane care ne sunt prieteni foarte buni atat mie, cat si lui. Aceasta este explicatia pentru care aparem in anumite locuri impreuna. Eu sunt Elena Basescu, nu am nevoie de miliardari...", a declarat Elena, care s-a saturat sa fie asociata in fel de fel de subiecte mondene.Oare sa fie adevarat?
sursa CANCAN