UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

miercuri, 23 iulie 2008

BOC fara drum de Bucuresti din toamna!!!

Preşedintele PDL, Emil Boc, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, că va demisiona din funcţie imediat după alegerile generale în cazul în care se va forma un viitor guvern fără democrat-liberali.
"Dacă nu duc, în calitate de preşedinte, PDL la guvernare, demisionez în secunda doi când se formează un guvern fără PDL. Principalul meu angajament este să duc PDL la guvernare şi sunt convins că partidul are şi resursele umane pentru a avea un premier care să ducă partidul la guvernare, cu o echipă de miniştri performantă, cu un program de guvernare care să ofere credibilitate în ochii românilor", a declarat Boc.
El a precizat că nu vrea să se înţeleagă o suprapunere a calităţii de preşedinte de partid cu cea de premier.
"Sunt preşedintele PDL şi voi face tot ce îmi stă în putinţă pentru a duce PDL la guvernare", a spus Boc, care a susţinut că, deocamdată, preocuparea sa este să rămână primar al Clujului, nu să devină prim-ministru.
"Eu am o misiune foarte importantă, pe care mi-au dat-o clujenii, prin vot uninominal, aceea de a conduce destinele acestui oraş. Deocamdată, în acest moment, aceasta este preocuparea principală. Preocuparea mea de bază este şi rămâne Primăria Cluj-Napoca. Eu sunt primar al municipiului Cluj-Napoca şi avem o decizie a Biroului Permanent Naţional al PDL, conform căreia niciun ales local ales prin vot uninominal nu va participa la competiţia din această toamnă", a explicat liderul PDL.
El menţionat că nu are în vedere, în momentul de faţă, varianta ocupării unei funcţii de premier.
"Nu am în vedere o asemenea alternativă şi ipoteză. Misiunea mea este, ca preşedinte, să duc PDL la guvernare, iar ca primar să îmi onorez votul în faţa clujenilor", a spus Emil Boc.
Preşedintele PDL a adăugat că pentru a duce partidul la guvernare va lua "cele mai bune măsuri" în vederea atingerii acestui obiectiv. Printre acestea se numără alegerea unui premier capabil să fie un "motor" al campaniei electorale şi cu credibilitate în câştigarea alegerilor.
"Va urma o selecţie pertinentă şi performată, capabilă să aducă voturi, pentru cei care vor candida în colegiile uninominale. Oameni oneşti, cu integritate politică, capabili de a sta între oameni şi a asculta nevoile lor şi a le rezolva", a arătat Boc.
In urma cu 8 ani cand Sen. Funar pierdea alegerile locale,spunea;"BAIETI POLITICA E O CURVA".Si cum din toamna o sa vedem la Guvernarea Romaniei PSD+PNL+UDMR+PC,Boc va veni acasa si se va ocupa poate de Cluj,in cazul in care iese o Alianta PDL+UDMR+PRM, care nu prea da...Boc va pleca de tot la Bucuresti,iar promisiunile facute in campanie via Cluj.......Dar mai frumos va fi in 2009 cand Colonelul de nava va fi singur ,fara Guvern portocaliu,fara sprijin se va intoarce la functia de Presedinte PDL cu subalterni BOC si UDREA pentru a discuta strategia pe 2012.