UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

duminică, 17 aprilie 2011

Ion Novăcescu, Ion I.C. Brătianu – Concepție și management politic CREZUL LIBERAL

1. Cred și afirm cu tărie că România e cea mai frumoasă țară de pe pământ, iar eu sunt mândru că sunt român și că Ea este patria mea.
2. Cred că a fi român e totuna cu a fi liberal. Adică, a fi: patriot, democrat, spirit liber, tolerant, cinstit, educat, responsabil, ordonat și întreprinzător.
3. Cred în valorile liberalismului românesc, în Partidul Național Liberal și în conducerea sa.
4. Cred în democrație, în statul de drept și în valorile civilizației europene, pe care le voi promova și le voi apăra pe pământul românesc, și mai cred că democrația românească depinde de starea de educație și de culturalizare a națiunii mele.
5. Cred în drepturile și libertățile omului, pe care le voi susține și le voi apăra aici și oriunde aș fi, cum la fel cred în obligațiile și răspunderile mele de cetățean.
6. Cred că, în calitatea mea de liberal, sunt dator, la fel ca părinții fondatori ai liberalismului și ai națiunii române, să slujesc dezinteresat și cu toate puterile mele: interesul național, interesele publice și interesele europene.
7. Cred că scopul meu în Partidul Național Liberal și în viața politică a țării nu este unul de corupțiune, ci unul de moralizare.
8. Cred că misiunea mea în viața comunității și a concetățenilor mei este aceea de a face bine și de a zidi.
9. Cred și sunt mândru de istoria, moștenirea și realizările partidului meu și ale părinților săi fondatori de țară și instituții fundamentale românești.
10. Cred că România se poate dezvola și românii pot prospera doar în cadrul statului liberal organizat, al cărui constructor și slujitor devotat voi fi și eu din acest moment.

Așa să-mi ajute Dumnezeu!