UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

joi, 19 noiembrie 2009

Mesajul saptamanii de la CRIN ANTONESCU


De regulă, in ultimele zile de campanie Candidaţii se adresează mai ales nehotărâţilor, incearca sa mai obţină voturi, sa-i convingă pe cei de îngrijire oscilează între o opţiune sau alta. Eu am ales Să mă adresez STRĂINĂTATE directe, CEI convinşi Deja eu ca pot fi o solutie la actuala situaţie din România. In primul rand ca sa Va multumesc pentru încredere şi pentru energia de îngrijire PE Aţi reuşit Să mi-o transmiteţi pe parcursul acestor săptămâni lungi şi grele. În al doilea rând, ca va Să spun ONU, lucru foarte important. Toate analizele sociologilor serioşi Arata ca daca vor cei de îngrijire Să voteze cu mine vin la vot, eu voi ajunge în Turul doi. Asta este motivul pentru îngrijire de cinci săptămâni vi se transmite din ce în ce mai tare si mai apasat ideea ca nu am Şansă Nicio, în special prin sondaje trucate dar si prin grija comentarii considera ONU de lucru de la sine înţeles CĂ Finala se va juca între Domnii Băsescu şi Geoană. A fost o campanie foarte grea, pe parcursul căreia un trebuit sa fac fata la Două Masinarii uriase de propaganda. Sau, Pentru ca suntem deja o echipă, o trebuit sa le facem împreuna faţă. Aceste Masinarii n-au reusit sa va convingă sa va Schimbati Optiunile oală Dar reuşi sa va demobilizeze. Sa va faca Să Staţi acasa, convinşi fiind ca nu am prec. Realitatea e cu totul alta. Marea mea Şansă Sunteţi dumneavoastra. Sunteţi mulţi. Votul STRĂINĂTATE mă va aduce în Turul doi. Iar in Turul doi sunt de îngrijire cel sunt Cele mai multe sanse să câştige In fata lui Traian Băsescu. Multi vorbesc acum si despre "Votul util". Ne spun ca, daca vrem scăpăm SA de Băsescu, cu Să votăm Geoană îngrijire sunt mai multe prec. Eu vă propun ONU lucru simplu: Veniti la vot Toţi cei de îngrijire Vreti sa Votati cu mine şi vom vedea duminică seara Adevărul. Nu va faceti griji pentru Turul doi. Pana si sondajele aranjate Arata ca oală câştiga detaşat în ce vreme Situatia domnului Geoană e mai mult complicata şi s-ar complica serios pe parcursul următoarelor două săptămâni, Când vor apărea "Dosare" PE grijă Cei care au guvernat împreuna pana in septembrie le-au adunat unul despre altul. În plus, am mai spus-o, e scăpăm de important SA de Traian Băsescu. Pentru România bunului-simţ e la fel de important ce punem si in loc. În aceşti ani Ultimi Ţara un fost condusă mai mult ca oricând prin minciuna. Acest sistem rău vrea sa se menţină la putere prin singura metoda de îngrijire pe o ştie, tot minciuna. Am decis sa va scriu Pentru ca primiti mesaje false, de atatea saptamani. Daca Aveţi încredere în mine si in propun CEEA CE, puteti avea încredere si in acest ultim mesaj: vom castiga daca veniti la vot!
Al STRĂINĂTATE, Crin Antonescu