UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

miercuri, 4 noiembrie 2009

CROITORU ISI FACE BAGAJUL

Procesul-verbal de constatare a rezultatului votului prin care Cabinetul Croitoru a fost respins de Parlament a fost prezentat de secretarul Camerei Deputaţilor Valeriu Zgonea.
La şedinţa Parlamentului au fost prezenţi 458 de parlamentari din totalul de 470. Dintre aceştia, 440 de senatori şi deputaţi şi-au exprimat votul. Votul a fost secret cu bile.
După prezentarea rezultatului votului, preşedintele de şedinţă, Mircea Geoană (PSD), a anunţat că Parlamentul nu a aprobat învestirea Cabinetului Croitoru şi a declarat închisă şedinţa Parlamentului.
Componenţa Guvernului propus Parlamentului a fost cea mai bună posibilă, fiind prea puţin timp pentru a căuta oameni "capabili să apese pe butoane", a spus Coroitoru, după respingerea Cabinetului, adăugând că misiunea sa s-a încheiat şi nu are o altă perspectivă.
"Nu am să îmi reproşez nimic, eu iau orice job în serios şi l-am dus până la capăt, făcându-mi datoria. Misiunea mea s-a încheiat, vom vedea care vor fi implicaţii", a mai adaugat Croitoru.
Se pare ca acum si-a dat seama ca a fost o marioneta in tot acest timp.Probabil Basescu va veni cu un PDL-ist crezind ca va trece ...eu ma pregatesc de anticipate.