UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

duminică, 25 ianuarie 2009

SEDINTA CORNESTI




In cursul zilei de astazi 25/01/2009 am fost la Cornesti, am participat la sedinta de partid unde a avut loc validarea candidatului PNL pentru functia de primar al comunei.Am participat la aceasta sedinta impreuna cu consilierul judetean PNL Mihai Szeplecan, am facut o vizita a comunei pentru a vedea problemele neterminate de domnul Cornel Chifor(decedat).Candidatul PNL-ului ,fiul domnului Cornel Chifor, a anuntat ca va continua toate proiectele neterminate de tatal sau.La sedinat au fost prezenti toti consilierii localii PNL cat si membri i PNL.Dintre proiectele importante se numara:asfaltarea DC Lujerdiu-Barlea-Tioltiuri, introducerea de apa potabila in Barlea si Tioltiuri,infintarea de 2 centre pentru batrani,crearea de locuri de munca pentru tineri.Mentionez faptul ca consilierul judetean,Mihai Szeplecan a fost placut surprins sa vada cat de unita este echipa de la CORNESTI.


Dupa aceasta sedinta a urmat o deplasare in Tioltiuri,la parinti mei.In aceasta deplasare au fost alaturi de noi si doi amici de la revista de calatorii si afacerii"TRANSILVANIA ALL INCLUSIVE" pentru promovarea istoriei si legendelor comunei Cornesti.