UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

joi, 2 octombrie 2008

BRAVO CFR!!!

Presedintele Iuliu Muresan se bucura ca prin rezultatul din aceasta seara, CF a demonstrat ca este o echipa puternica. „A fost un meci bun, am avut emotii de dimineata, cand am inspectat stadionul si stiam ca va urma un meci din Champions League. Am fost insa multumit si ma bucur de rezultat. Mergem cu incredere la Bordeaux, dar nu il consideram un adversar usor. Cred ca prin acest meci am aratat ca fotbalul romanesc are valoare si sper sa ne calificam in primavara europeana, impreuna cu Steaua”, a declarat presedintele CFR-ului.

Culio, eroul de la Roma, considera meciul din aceasta seara o partida spectaculoasa. „Publicul acesta minunat merita spectacol si ma bucur ca le-am putut oferi si un rezultat frumos”, a spus Culio. Acesta a adaugat ca, pentru el, Lampard este cel mai bun jucator din lume.Portarul Edi Stancioiu a declarat dupa meciul din aceasta seara ca nu s-a temut de golul niciunui jucator al lui Chelsea. „Daca ne tremurau picioarele, luam vreo patru goluri”, a declarat portarul clujenilor.

Tony se bucura ca CFR a reusit sa produca o surpriza in aceasta seara „La tragerea la sorti, nimeni nu ne dadea vreo sansa, nimeni nu a crezut ca vom face puncte. Cu victoria de la Roma si egalul din aceasta seara le-am inchis multora gura. Punctele din aceasta seara ne dau sperante pentru a merge in Cupa UEFA sau chiar mai departe in Liga Campionilor. Am demonstrat ca avem un lot valoros si sper ca toti romanii sa fie mandri de noi. Totusi, trebuie sa ramanem cu picioarele pe pamant”, a afirmat fundasul CFR-ului dupa meci.

SI IN POLITICA SE FAC PARIURI PE CFR...

Norica Nicolai, senator PNL, merge pe un meci egal in aceasta seara, in confruntarea dintre CFR Cluj si Chelsea Londra. „Este un meci cu mare miza, vor lupta ambele echipe, dar cred ca va fi egal, 1-1. Cu sufletul, eu sunt clujeanca si sper ca CFR-ul sa faca un meci mare”, a afirmat Nicolai.

Primarul comunei Chinteni, Lucia Suciu, prevede tot un meci egal, dar crede ca partida se va termina cu scorul de 2-2.

Vicepresedintele PIN, Lavinia Sandru, a refuzat sa dea un pronostic pentru partida din aceasta seara. „Vom vedea ce va fi”, s-a limitat sa declare Sandru.