UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

miercuri, 17 septembrie 2008

PDL-ul pierde oameni...


Deputalul braşovean Ioan Dumitru Puchianu, care vineri, şi-a anunţat oficial demisia din PDL, va candida pentru un nou mandat la Camera Deputaţilor, pe acelaşi colegiu electoral pe care îl distribuiseră şi democrat-liberalii, însă din partea PNL.
Puchianu spune că s-a înscris oficial în PNL Braşov luni, iar candidatura sa pentru Camera Deputaţilor a fost deja aprobată, pentru colegiul Râşnov-Zărneşti-Bran-Moeciu, acelaşi pe care fusese desemnat şi de PDL.
"Am devenit membru al PNL şi am fost validat în calitate de candidat pe colegiul Ţara Bârsei", a declarat marţi, Ioan Dumitru Puchianu.
Deputatul a susţinut că a primit o ofertă de a se înscrie şi în PSD, însă a luat decizia datorită unor apropieri de doctrină cu PNL.
"Există o apropiere de concept cu PNL-ul, iar eu sunt un tip de dreapta. Am primit o ofertă. Şi PNL şi PSD au dorit un dialog cu mine dar am considerat că apropierea mea de liberalism ar trebui să se materializeze prin această adeziune", a explicat Puchianu.
Deşi era cunoscut ca fiind unul dintre cei mai vehemenţi critici ai liderului PNL Braşov, Aristotel Căncescu, Puchianu este dispus să treacă peste vechile dispute.
"Tensiunile trebuie să dispară la încheierea luptei politice. Menirea politicianului este să reprezinte interesele cetăţenilor care îl aleg", a încheiat deputatul.
Ioan Dumitru Puchianu şi-a anunţat, vineri, demisia din PDL Braşov, motivându-şi decizia prin faptul că liderii de la Braşov ai partidului i-au aprobat candidatura pe colegiul Râşnov-Zărneşti-Bran-Moeciu (Ţara Bârsei), acolo unde nu are structuri suficient de puternice care să îi sprijine candidatura.