UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

sâmbătă, 20 septembrie 2008

Funar vrea sa candideze peste tot


Senatorul PRM de Cluj, Gheorghe Funar, a decis sa-si depuna candidatura in aceleasi colegiu electoral uninominal cu presedintele PSD Mircea Geoana.
"Daca ramane in vigoare actuala varianta a votului uninominal si domnul Geoana se vrea prim-ministru, eu ii demonstrez ca nu va ajunge nici macar senator. Am inteles ca va candida la Dabuleni, imi voi depune si eu candidatura la Dabuleni, merge in alta parte, ma duc dupa el. Am auzit ca alt candidat la functia de prim-ministru, Calin Popescu-Tariceanu are de gand sa mearga pe la tara, sa candideze in Ilfov, impotriva sa va candida doamna Irina Loghin. Am vorbit deja cu ea si e de acord. In campanie doamna senator le va canta alegatorilor si-si va prezenta activitatea parlamentara si va garantez ca are o activitate mai bogata decat premierul", a declarat secretarul general al PRM.Vreau s a i amintesc domnului Funar ca in 2004 cu cantatul si circul care la facut a pierdut in favoarea colegului sau de "relatie",Boc.
El a mai precizat ca daca isi va gasi sponsori, se gandeste sa-si depuna candidatura in toate colegiile uinominale, deoarece legea privind alegerea parlamentare in sistem uninominal nu interzice expres acest lucru.
SI SA FIE OK "RELATIA" PRM+PD-L
Gheorghe Funar, spune ca formatiunea sa politica va sprijini orice motiune simpla a PD-L. El crede ca are solutia potrivita chiar si pentru adoptarea unei motiuni de cenzura. "Am studiat legea plagiatului, aceasta nu face nici un fel de referire la plagiatul politic, asa ca le-am sugerat colegilor din PD-L sa depuna o motiune de cenzura in care sa copieze textele celor doua motiuni simple depuse de PSD si adoptate de Parlament. Sa vede cum va proceda PSD in aceasta situatie, daca vor indrazi parlamentarii acestui partid sa nu voteze propriul text", a declarat Funar.
Senatorul clujean spune ca in acest moment doar PRM si PD-L mai sunt in opozitie, deoarece PSD si PC s-au inteles cu PNL nu doar pe majorarile salariale ci si pentru numirea lui Nicolae Vacaroiu la conducerea Curtii de Conturi.Problema a fost ca nu a mai prins loc si Bolcas,si nu este o mirare pt PRM ca este in opozitie,poate nu mai intra nici acolo.