UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

joi, 14 august 2008

PRESEDINTELE PNL CLUJ ,MARIUS NICOARA VIITOR DEPUTAT


Marius Nicoara, liderul liberalior clujeni, va intra in cursa electoala pentru un post de deputat in municipiul Cluj-Napoca. Fostul presedinte al Consiliului Judetean (CJ) Cluj a decis sa candideze in unul din colegiile electorale pentru Camera Deputatilor din municipiul Cluj-Napoca, in conditiile in care senatorul liberal Norica Nicolai va incerca sa obtina un nou mandat de senator in judetul Calarasi.
Marius Nicoara va candida din partea PNL pentru un mandat de deputat in unul colegiile electorale 1 sau 3, decizia finala privind colegiul electoral in care va candida urmand sa fie luata dupa 1 septembrie.
Potrivit lui Marius Nicoara, rezultatele de la alegerile locale, scrutin la care a pierdut postul de presedinte al CJ Cluj, nu pot fi luate ca baza de calcul pentru alegerile parlamentare. "Sa nu uitam ca la alegerile locale eu nu m-am confruntat, in fapt, cu Alin Tise, doar teoretic contracandidatul meu, ci cu Emil Boc, liderul national al PDL, om care a reusit performanta de a candida pentru functia de primar al municipiului Cluj -Napoca, si de a induce in mintea alegatorilor ca Alin Tise este un alt fel de Emil Boc", a declarat Nicoara.
Acesta a mai spus ca la scrutinul din toamna PD-L nu poate sa obtina rezultate comparabile cu cele de la locale deoarece "de data aceasta Emil Boc va avea o sarcina mult mai grea : sa faca 14 campanii electorale pentru 14 oameni diferiti si nu sunt convins ca poate sa se divida in 14".
"Procentul de la alegerile locale pe care l-am scos in municipiul Cluj-Napoca, undeva la 28%, este suficient pentru a-mi asigura un mandat de deputat, cu atat mai mult cu cat campania mea va fi diferita de cea din primavara si se va adresa exclusiv locuitorilor din municipiu", a completat acesta.