UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

luni, 14 aprilie 2008

Patru tineri PSD-isti ,sechestrati de PNG-isti in BN

Mai mulţi membri PNG din satul bistriţean Prundu Bârgăului sunt acuzaţi de un consilier parlamentar PSD că au sechestrat, duminică, patru tineri din PSD care au încercat să facă un sondaj de opinie pentru locale, iar unul din membrii PNG recunoaşte că le-a interzis tinerilor să facă sondajul. Consilierul parlamentar Daniel Suciu a declarat că liderul TSD Bistriţa-Năsăud, Adrian Moldovan, însoţit de trei fete, au încercat să aplice un chestionar cetăţenilor din Prundu Bârgăului, dar Alin Trişcă, despre care se ştie că ar fi candidatul PNG la funcţia de edil al comunei Josenii Bârgăului, însoţit de un grup de 30 de cetăţeni, le-ar fi luat tinerilor patru dosare cu circa 80 de chestionare gata completate, i-au ameninţat şi i-au obligat să nu părăsească locul în care se aflau. "Pur şi simplu i-au sechestrat, i-au ameninţat şi le-au furat dosarele pentru că Alin Trişcă era nemulţumit că apare şi numele lui pe acel chestionar la rubrica «Oameni cunoscuţi». Noi am depus o plângere la Poliţie prin care cerem să fie demarată o anchetă la Rusu Bârgăului, unde pur şi simplu unii îşi fac de cap", a declarat Daniel Suciu Contactat telefonic, Alin Trişcă a recunoscut că le-a interzis tinerilor să facă sondajul respectiv fiindcă, în opinia sa, nu aveau dreptul, nefăcând parte dintr-o firmă specializată."Nu sunt de acord ca oricine să facă sondaje şi să manipuleze oamenii şi nici ca numele meu să apară pe chestionare. Le-am spus să facă sondaj, dar să-mi arate rezultatele şi nu au vrut. Aşa că le-am luat un dosar şi le-am spus că nu-i las să plece de acolo. Au chemat Poliţia şi a mai venit şi Daniel Suciu să ne ameninţe că depune plângere. N-are decât fiindcă şi eu voi depune plângere pentru că ei manipulează oamenii. Nu îmi convine că ei îl dau pe actualul primar Tudorel Citmonda direct în turul doi", a spus Trişcă.El susţine că nu este declarat deocamdată oficial drept candidat al PNG la funcţia de primar al comunei Josenii Bârgăului, comună de care aparţine satul Prundu Bârgăului. "Dacă nu va fi cine să candideze, voi candida eu", a spus Trişcă, aflat într-un vechi conflict cu primarul PSD Tudorel Ciotmonda din cauza pădurilor grănicereşti pe care edilul refuză să le retrocedeze asociaţiei conduse de Alin Trişcă.