UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

miercuri, 19 martie 2008

Daiso la Cluj

Lanţul japonez de magazine cu preţ unic Daiso va deschide săptămâna aceasta la Cluj cel de-al treilea magazin din ţară. Magazinul va fi deschis în cadrul spaţiilor comerciale ale Real pe o suprafaţă totală de 650 metri pătraţi. “Investiţia în deschiderea celui de-al treilea magazin Daiso s-a ridicat la valoarea de 500.000 de euro”, au declarat oficialii companiei japoneze.

“Considerăm Clujul ca pe unul dintre cele mai importante centre urbane ale României”, au afirmat oficialii retailerului japonez, care a deschis primul magazin din Europa \n România. Strategia de extindere a companiei japoneze pe piaţa românească constă în deschiderea de noi magazine în cadrul unor centre comerciale existente. “Daiso îşi propune să devină un punct de atracţie în centrele comerciale, intenţiile noastre depind, însă, şi de traficul existent în complexul respectiv”, au mai spus oficialii companiei.

Galeria Real din Cluj-Napoca, ocupată complet în prezent, are o suprafaţă totală de 16.800 mp, dezvoltată pe două niveluri, iar suprafaţa totală închiriată este de 6.800 mp la parter şi 6.900 mp la etaj. La parter se află închiriate aproximativ 20 de magazine, iar la etaj este deschis magazinul Mobilia. „În medie, în Galeria Real se înregistrează un trafic între 10.000 şi 15.000 de vizitatori zilnic”, a declarat Ioana Preda, director marketing Galeria Real.

Reţeaua japoneză de magazine cu preţ unic Daiso a anunţat că intenţionează să investească 18 milioane de euro în următorii trei ani în deschiderea a 40 de magazine în ţară. Primul magazin a fost inaugurat la Piteşti, la sfârşitul anului trecut, urmat de Galaţi. România este prima piaţă pe care compania japoneză se extinde \n Europa. Toate produsele sunt importate din Japonia.

Reprezentanţii companiei au estimat, la deschiderea primului magazin, că potenţialul acestui segment de retail este foarte mare pe piaţa locală, dar compania urmează să se extindă şi la nivelul capitalei. Fiecare unitate Daiso va oferi aproximativ 30.000 de produse, precum decoraţiuni interioare sau jucării importate.

Grupul Daiso este liderul segmentului de retail de magazine cu preţ unic de vânzare din Japonia, cu o cotă de piaţă de 60% şi unul dintre cele mai mari lanţuri de magazin de acest tip la nivel mondial. Grupul operează aproximativ 2.800 de unităţi pe pieţele din Asia şu Statele Unite, având o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de dolari.
printeaza
trimite unui prieten