UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

joi, 8 iulie 2010

PDL-ISTI ISI PICA BACU!!!


Un consilier local din Campia Turzii si-a picat examenul de Bacalaureat la matematica, dupa ce a obtinut note mediocre si la celelalte doua discipline de examen. Remus Filip, consilier local PDL din Campia Tuzii si presedinte al organizatiei locale de tineret a PDL, si-a picat examenul de Bacalaureat, desi a obtinut note de trecere la doua din discicplinele de examen.

La proba de Limba si literatura romana, Remus Filip a obtinut 6,90, iar la biologie vegetala si animala nota 6,30. Esecul a fost la matematica, unde alesul local a obtinut nota 4.00.
Filip spune ca nu ii este rusine cu nota luata. „Nu imi este rusine de mine. Eu am crescut la tara, apoi am ajuns la oras. Am facut o scoala profesionala de electrotehnica. M-am angajat la Regia Autonoma de Gospodarire Comunala si Locativa. Am lucrat 12 ani ca electrician. Apoi mi-am dat seama ca imi doresc mai mult si ca sunt tanar si chiar pot face si altceva. Am facut liceul la seral mate-fizica, apoi am mers la munca in Italia pentru o bucata de timp. Am 31 de ani si m-am inscris acum si la Bacalaureat. Am vazut si primari de 45 de ani care isi dau Bac-ul. Nu cred ca e o rusine sa pici un examen. Am facut constestatie si eu, si alti colegi. Daca nu il iau acum, ma voi inscrie la sesiunea din toamna”, a declarat consilierul local.

Potrivit lui Filip, esecul de la matematica se datoreaza faptului ca el a terminat o sectie de matematica-fizica, dar la examen a primit probleme care tineau de un modul specific la matematica-informatica.

“Deoarece nu mai exista sectii de matematica-fizica am dat Bac-ul pe mate-info. Mi-a picat modulul 1 care a fost mai greu. Asta este. Daca trebuie, dau examenul din nou”, a mai concluzionat Remus Filip.

Consilierul local este angajat al Companiei de Apa Aries si este seful Statiei de epurare din Campia Turzii. Anul acesta, in judetul Cluj promovabilitatea la examenul de bacalaureat a fost, potrivit Inspectoratului Scolar Judetean, de doar 63,6% . O treime dintre candidatii la examenul la bacalaureat din acest an de la Cluj au fost respinsi iar din totalul candidatilor peste 30% au obtinut note mai mici de 5, nota de trecere.