UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

duminică, 31 mai 2009

EBA gafeaza din nou!

Prezentă la Iaşi la Teiul lui Eminescu din Parcul Copou, Elena Băsescu, candidatul independent la Parlamentul European nu a ştiut să spună care este data de naştere a poetului, transmite corespondentul Informatia.ro Elena Băsescu, candidat independent la Parlamentul European a fost duminică la Iaşi în campanie electorală. Întâlnirea cu alegătorii şi simpatizanţii a fost programată pentru ora 16.00 în Parcul Copou la Teiul lui Eminescu, însă Eba şi-a făcut apariţia după o oră şi jumătate.Ea a fost aşteptată în soare de aproximativ 30 de tineri voluntari la care s-au alăturat şi ieşeni curioşi să vadă cum arată fiica preşedintelui Traian Băsescu. Eba a ales Teiul lui Emiunescu pentru se întâlni cu alegătorii pentru că reprezintă un simbol pentru Iaşi. Întrebată care este data naşterii a poetului Mihai Eminsescu, Elena Băsescu se pare că nu ştia răspunsul.

“Draga mea, te rog frumos să mă crezi că nu am venit la o lecţie de istorie sau la o emisiune concurs, da? Sunt printre alegătorii mei într-un parc şi nu am venit la o emisiune”, a răspuns Elena Băsescu.