UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

vineri, 20 martie 2009

PNL- ul alege


Congresul extraordinar în care liberalii îşi aleg noua conducere a debutat, astazi, în acordurile imnului naţional şi ale imnului PNL, sala I.C.Cuza din Palatul Parlamentului fiind aproape neîncăpătoare pentru cei 1460 de delegaţi, cărora li se alătură invitaţi şi reprezentanţi ai presei.
Înainte de începerea lucrărilor Congresului, Călin Popescu Tăriceanu şi Crin Antonescu au fost întrebaţi, fiecare, dacă sunt încrezători că vor câştiga. Actualul preşedintele PNL a spus doar "No comment", iar Crin Antonescu a răspuns: "Mult!".
La rândul său, Ludovic Orban, candidat pentru postul de prim-vicepreşedinte, a declarat că la acest congres se bate cu corupţia şi cu cei şantajabili.
"Nu mă bat cu nimeni. Eu mă bat cu sărăcia, mă bat cu corupţia, mă bat cu ipocrizia, mă bat cu acei oameni care sunt şantajabili şi care nu acţionează conform voinţei oamenilor, ci conform voinţei celor care îi controlează din umbră", a afirmat el.
La Congresul extraordinar este aşteptat şi omul de afaceri Dinu Patriciu, în calitate de delegat al PNL Prahova.
De asemenea, sunt prezenţi, ca invitaţi, fostul preşedinte Emil Constantinescu, Petre Roman, analistul Daniel Barbu şi prim-icepreşedintele Internaţionaliei Liberale Hans van Baalen. De altfel, şi delegaţii au venit cu invitaţi al căror număr se ridică la 600 de persoane.

Preluare MEDIAFAX