UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

joi, 5 februarie 2009

PD-L POLITIZEAZA SCOALA


Senatorul Marius Nicoara, presedintele PNL Cluj, a sesizat astazi conducerea Inspectoratului Scolar Judeţean, in legatura cu incercarile repetate de politizare a scolilor clujene de catre Partidul Democrat-Liberal. Domnul senator a aflat ca parlamentarii si sefii PD-L Cluj urmau sa organizeze astazi la Liceul 'George Cosbuc' o intalnire cu directorii scolilor clujene. In urma sesizarii, intalnirea a fost anulata. Presedintele Marius Nicoara a hotarat sa traga acest semnal de alarma dupa ce, in urma cu doua saptamani, PD-L Cluj a mai convocat o intalnire cu directorii scolilor din Manastur, la care a participat si candidatul PD-L la Primaria Cluj-Napoca, medicul veterinar Sorin Apostu. Tot in aceasta perioada, avem informaţii ca deputatul Mircea Giurgiu a organizat la Scoala 'Octavian Goga' o intalnire cu parinţii copiilor din scoala, in care li s-au servit promisiuni electorale de ordin financiar din partea Primariei, un fel de mita electorala.'In urma tuturor acestor semnale pe care le-am primit din partea parinţilor si a profesorilor, am hotarat sa iau atitudine impotriva tendinţei PD-L de a politiza pana si scoala romaneasca. Un lucru in primul rand ilegal, si apoi imoral. Cer Partidului Democrat-Liberal sa respecte legea, bunul simţ si sa nu implice elevii si profesorii in jocuri politice', a declarat Marius Nicoara.
E prea mult!
Nu inteleg de ce PNL nu expune coruptia pe care Apostu a practicat-o cat timp a fost vice primar. Clujenii scriu comentarii la diferitele articole pe internet legate de Apostu si te ingrozesti: cerea spaga "fixa" 20 000 de euro pentru aprobari , sotia lui apostu folosea notara Bejan sa faca lucruri notariale "dubioase"... Nu sunt minciuni pentru ca si eu m-am trezit ca aceasta Bejan era cat pe ce sa-mi vanda casa fara stirea mea. Deja inscrisese vanzarea in CF doar mai lipsea numarul de la contractu de vanzare cumparare si numele cumparatorului sa fie trecut. Dupa ce am sesizat situatia, cei de la CFuri au scris ca din greseala a fost trecuta vanzarea. Acum cand apar adevarurirle despre acest om ma ingrozesc. Ce astepta, sa imi iau concediu si sa plec de acasa ca sa intre "cumparatorul" la mine in casa? Este inadmisibil. Domnul Nicoara avand in vedere ca este candidat cu sanse mari la primarie are obligatia sa ridice in campania electorala , subiectul " spaga sau nu spaga , cand vorbim de Apostu".

PRELUARE