UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

marți, 25 noiembrie 2008

Monica Macovei :oare sa vin...oare sa nu vin...la JUSTITIE

Emil Boc, a declarat, marţi, la Ploieşti, că fostul ministru al Justiţiei Monica Macovei şi-a dat acordul pentru ocuparea acestui portofoliu, ca independent, într-un viitor guvern format din PDL.

"Eu am avut o singură discuţie cu doamna Monica Macovei la începutul campaniei, o discuţie expresă, explicită şi clară. Vreau să-i respect independenţa pe care a avut-o dintotdeauna, de aceea nici nu am implicat-o în campania electorală. (…) Mi-a confirmat şi mi-a spus că da, este de acord să facă parte din cabinet ca ministru independent dintr-un guvern al Partidului Democrat Liberal şi nu e departe momentul până când din nou la Justiţie vom avea un ministru independent, care să readucă practic lupta împotriva corupţiei acolo unde-i este locul", a spus Emil Boc marţi, într-o conferinţă de presă la Ploieşti.