UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

miercuri, 24 septembrie 2008

"Anul 2008 intra in istorie" anunta premierul Romaniei


Premierul Calin Popescu Tariceanu a declarat astazi ca anul 2008 intra in istorie ca anul in care Romania inregistreaza ceea mai are crestere economica din istoria sa moderna.
Tariceanu a mai precizat ca, pana acum, anul de referinta in ceea ce priveste cresterea economica a fost anul 1938. "Si atunci, si acum, cresterea economica este efectul politicilor liberale, al guvernarilor liberale. Am dublat salariile si pensiile si am facut-o pentru ca am promovat eonomia de piata. Stiu ca mai sunt multe de facut, stiu ca multi romani au multe nevoi, dar politica de dreapta promovata de noi va determina in timp cresterea bunastarii tuturor", a adaugat liderul PNL.
Afirmatiile premierului au fost intarite de ministrul Finantelor, Varujan Vosganian, care a declarat ca Romania, ultima intrata in UE, este prima ca si crestere economica si a apreciat ca in 2012 pensiile din Romania vor ajunge la 400 de euro.
Si din punctul meu de vedere nu este usor ca un partid sa guverneze o tara care este transata de toti cei ce doresc sa ajunga la "ciolan".Am trecut prin multe si am reusit, vom mai trece si prin alte crize cu opozitia actuala care va fi si in urmatorii ani tot in opozitie.