UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

vineri, 28 martie 2008

PD-L fafa imn in an electoral

În an electoral, Partidul Democrat-Liberal ar putea rămâne fără imnul de campanie. Compozitorul piesei "Verde-nrourat", Mircea Rusu, care este şi primarul PNL al comunei mureşene Band, îşi cere drepturile pentru melodie.
Artistul a propus conducerii PD-L un contract de cedare a drepturilor de autor pentru piesă, cu clauza ca aceasta să nu fie folosită în localitatea unde el va candida la funcţia de primar. Mircea Rusu vrea să candideze pentru încă un mandat la Primăria Band, din partea PNL. "În calitate de primar, eu candidez, nu vreau să se strârnească confuzii în comuna pe care o conduc şi să meargă o caravană cu cântecul meu şi eu să mă lupt cu cântecul meu", a explicat Mircea Rusu.
Piesa "Verde-nrourat" face parte din albumul lui Mircea Rusu "Omul bun şi pomu’ copt" din 1996 şi a fost cedată ca imn Partidului Democrat în 1999, pe vremea când Rusu nu făcea politică.