UNGUR LIVIU ALIN

"NIMENI NU ESTE MAI PRESUS DE LEGE"

joi, 21 februarie 2008

CJ Cluj da explicatii la BRUXELLES

Consiliul Judetean (CJ) Cluj a transmis ieri Comisiei Europene un document in care expune facilitatile primite de concernul Nokia pentru investitia sa din comuna Jucu, din viitorul parc industrial Tetarom III. "Comisia Europeana a cerut un raport al Oficiului Concurentei si un raspuns din partea Consiliului Judetean. Acest raspuns l-am trimis la Bruxelles. Nu am facut nici un fel de facilitati exprese pentru Nokia", a conchis presedintele CJ Cluj, cel care a dus negocierile cu concernul finlandez, alaturi de directorul Tetarom, Viorel Gavrea.
"Cei de la Bruxelles ne-au intrebat ce ajutoare le-am dat celor de la Nokia si noi spunem ca nu am facut nimic altceva decit am creat infrastructura pentru un parc industrial. Este un lucru normal, asta este legea parcurilor industriale. In clipa in care Nokia va fi locata in parc industrial, pentru ca inca nu avem titlu de parc industrial la Tetarom III, evident ca ea va avea niste facilitati fiscale, referitoare la anumite scutiri de taxe, dar acestea sint conforme cu legislatia in vigoare", a declarat Marius Nicoara. Legea 490/2003, legea parcurilor industriale, prevede ca firmele care isi desfasoara activitatea intr-un parc industrial sint scutite de la taxe si impozite pe clad
iri pe perioada existentei parcului industrial.